Subject: Läti „Valmiera-Valka" tuulepargi projekti keskkonnamõju hindamise aruande avaliku arutelu eelinfo
From: "Lilli Tamm" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "KeA Info" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Fri, 13 Dec 2024 09:56:03 +0200

Tere

Läti on piiriülese keskkonnamõju konventsiooni (Espoo konventsiooni) alusel 
teavitanud Eestit „Valmiera-Valka“ tuulepargi projekti keskkonnamõju 
hindamise (edaspidi KMH) aruande valmimisest. Kliimaministeerium on edastaud 
aruande Teile tutvumiseks ja seisukohtade esitamiseks 05.12.2024 kirjaga nr 
6-3/24/57766-2 . KMH aruande eestikeelne kokkuvõte ning ingliskeelne 
täisversioon on leitavad 
<https://kliimaministeerium.ee/piiriulene-moju-hindamine#piiriulese-moju-hind> 
Kliimaministeeriumi veebilehel.

Tuulepargi projekti ja KMH tulemuste tutvustamiseks ning huvitatud osapoolte 
küsimustele vastamiseks korraldab projekti arendaja avaliku arutelu. Anname 
teada, et „Valmiera-Valka“ tuulepargi avalik arutelu toimub 18.12.2024 kell 
16.00 veebi vahendusel. Arutelule kaasatakse eestikeelne tõlk.

Veebilingi aruteluga liitumiseks edastame Teile koos avaliku arutelu kutsega 
hiljemalt 16.12.2024.

Lugupidamisega

Lilli Tamm
Nõunik | Keskkonnakorralduse ja kiirguse osakond
+372 6269133 |  <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]
Kliimaministeerium | Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn, Eesti | 
www.kliimaministeerium.ee